Як правильно купувати в інтернет-магазинах?

Покупки товарів за допомогою інтернет-магазинів стають все більш популярні в нашій країні: кількість інтернет-користувачів постійно зростає, їх довіра до інтернет-послуг зростає, а зручність та економія часу для багатьох уже стали очевидні. Але в той же час, є і «слизькі моменти» при купівлі товару (послуги) через інтернет-магазин. Щоб їх уникнути, варто звернути увагу на наступні чинники.

Так, існує думка, що в інтернет-магазинах продається товар, який складно обслужити по гарантії.

Однак не слід забувати, що до 80% продавців в інтернеті мають свої точки на ринках та торговельних центрах. Там представлений один і той же товар, так що ця проблема, якщо вона є, однаково справедлива для всіх форм торгівлі.

Просто потрібно слідувати основним правилам покупки:

1) щоб не потрапити в халепу при купівлі через інтернет-магазин, в першу чергу слід звернути увагу на вік магазину. Якщо магазин працює довго, є дуже велика ймовірність того, що продавець дбає про якість свого товару і послуг, тому що втратити ім'я набагато дорожче, ніж поміняти якусь покупку за власний рахунок.

2) потрібно обов'язково звертати увагу на наявність відомостей про продавця на відповідній сторінці інтернет-магазину. Слід звернути увагу на повноту інформації про товар. Якщо людина не полінувався описати всі споживчі властивості товару, значить, він займається цим серйозно.

3) вказівку міського номера телефону для зв'язку крім мобільного теж дуже добре впливає на імідж продавця. Міський телефон говорить про те, що є якийсь стаціонарний офіс, а продавець не приймає замовлення «на ходу».

4) Ви повинні точно знати, у кого купуєте товар. Якщо на сайті інтернет-магазину Ви не бачите інформації про власника, тобто реквізитів та свідоцтва про реєстрацію, номер ліцензії та контактні дані, то краще взагалі замовлень не робити. Якщо ця інформація є, то перед тим, як замовити товар, її потрібно зберегти.

5) не соромтеся задавати питання, докладно уточнюючи характеристики товару, умови обслуговування, і самого процесу покупки: якщо Ви отримуєте відповіді на всі свої питання аж до умов покупки або доставки, то такий сайт можна вважати пристойним інтернет-магазином, в якому можна робити замовлення .

6) після доставки замовлення не забудьте попросити від продавця документи, що підтверджують факт покупки: квитанцію або касовий чек. При цьому важливо, щоб у документі була вказана УНП продавця, його прізвище і контактний телефон. Це повинно бути на штампі або написано від руки. Якщо товар супроводжується гарантійним обслуговуванням, має бути гарантійний талон.

7) у самому гарантійному талоні має бути зазначена дата продажу, назва товару, його вартість, реквізити продавця, адреса його місця розташування, номер ліцензії, умови гарантійного обслуговування. Повинна стояти підпис продавця та штамп для гарантійних талонів з зазначенням реквізитів продавця. Якщо на штампі цього немає, ви маєте право відмовитися від покупки.

І не варто турбуватися, якщо куплений вами телефон або фотоапарат виявився "сірим". Споживач в будь-якому випадку захищений. Якщо на цей товар не поширюється гарантія виробника на території нашої країни, то її повинен надати імпортер або продавець. Можливість здійснити гарантійний ремонт буде. Якщо ж ремонт зробити неможливо, цей товар буде замінений.

Вдалих Вам придбань!
http://benefit.by/